Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας σχετικά με τη φιλαναγνωσία και το μάθημα της μελέτης Περιβάλλοντος, οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης διάβασαν το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά: "Ο φαλακρός σκαντζόχοιρος" και συζήτησαν στην τάξη την ιστορία του. Έπειτα, έγραψαν στο padlet τη δική τους ξεχωριστή και έξυπνη λύση που προτείνουν στο Ερμόλαο για τα αγκάθια που έχασε!
https://padlet.com/ageorgandas/aqlrnrdubai1dsyj
Στο τέλος κατασκεύασαν το δικό τους Ερμόλαο, τον σκαντζόχοιρο με τα αγκάθια που σκέφτηκε ο καθένας /καθεμιά να του δώσει!
Στα πλαίσια της ενότητας Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη και της υποενότητας Εθελοντισμός-Διαμεσολάβηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πραγματοποιήθηκαν δύο εργαστήρια από τους μαθητές/ μαθήτριες της Β’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Τροπαίων τα οποία εξυπηρέτησαν τους στόχους φιλαναγνωσίας που είχαν τεθεί στο Σχέδιο Δράσης του σχολείου με τίτλο ‘Συνοδοιπόρος μας ο μαγικός κόσμος των βιβλίων’.
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια ενός φύλλου εργασίας που τους δόθηκε, «πήραν της θέση της μηλιάς» και ζωγράφισαν τι θα έδιναν και σε ποιον με αγάπη. Τέλος, κατασκεύασαν μια μεγάλη αφίσα με τη μηλιά και το αγόρι και στόλισαν το δέντρο με μήλα στα οποία έγραψαν τι θα πρόσφεραν σε κάποιον που είχε ανάγκη!!
Το δεύτερο εργαστήριο αφορούσε το βιβλίο «Ασημάκης το πολύχρωμο ψαράκι» του Marcus Pfister. Τα παιδιά παρακολούθησαν σε βίντεο την αφήγηση του παραμυθιού το οποίο διδάσκει πως το πιο ισχυρό όπλο απέναντι στη διάκριση και το ρατσισμό είναι η φιλία και οι φιλικές συμπεριφορές.
Στα παιδιά άρεσε τόσο πολύ το εν λόγω παραμύθι που το δραματοποίησαν την ώρα του διαλείμματος!!Επίσης, δημιούργησαν μια αφίσα με φιλικές και μη φιλικές πράξεις, συζήτησαν την τεράστια αξία της αγάπης, της φιλίας και της συντροφικότητας και, αφού ζωγράφισαν τον πολύχρωμο Ασημάκη σε ένα φύλλο εργασίας, κατασκεύασαν μια αφίσα με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός καλού φίλου τα οποία και «αποτύπωσαν» πάνω στα πολύχρωμα λέπια του Ασημάκη!
Αφού ολοκληρώθηκαν οι δραστηριότητες αξιολόγησης στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης "Συνοδοιπόρος μας ο μαγικός κόσμος των βιβλίων", δόθηκε στους/στις μαθητές/τριες ένα ψηφιακό ερωτηματολόγιο. Αυτό περιείχε ερωτήσεις αξιολόγησης των δραστηριοτήτων που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους με σκοπό την ανατροφοδότηση της όλης διαδικασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου